Buka kembali Blog Yang Dah Berkarat

>> Tuesday, December 14, 2010

Lama betul tak dibuka blog ni.Semenjak meninggalkan bumi Jordan pada bulan 12 tahun lepas, selama itulah blog ini tidak terusik.Terkunci rapat di alam maya. Bila dah setahun tinggal, nak sign in blog pun dah tak ingat, password dah lama lesap dari ingatan..Terpaksa create semual password baru..Seingat saya, kali terakhir di update adalah ketika transit di Dubai dalam perjalanan menuju tanah air

Segalanya Berubah

Kini dan genap setahun saya berkhidmat sebagai pensyarah.Tanpa sedar, sudah masuk 3 semester saya mengajar. Anak2 murid semakin ramai..Dalam tempoh setahun ini juga banyak perubahan dah berlaku..1st skali sudah tentulah berat badan..Nampaknya semakin berisi...Kadang2 muka pun rasa temban.Kalau nak kira kuantiti makan, tak la banyak..Rasaya dulu makan lg banyak, tapi berat tak naik2.'menten' ja..tapi sekarang, walaupun kuantiti yang dimakan lebih sedikit, tapi isi koi bertambah..

Yang kedua, alhamdulillah, setelah kian lama menunggu akhirnya insyaallah penghujung bulan 12 ni saya akan menimang cahaya mata pertama.Perasaan?Sudah tentulah gembira tak terkata..Itu perasaan saya sebagai suami.Isteri pulak, agak risau apabila memikirkan sakitnya rasa bersalin nanti..Mudah-mudahan semua urusan dipermudahkan Allah.

Yang ketiga..sambung lain kali plak..heheh

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP