Tu la,lain kali hati-hati,jangan gopoh-gapah

>> Monday, October 5, 2009

Tu dia..sawang dan debu2 mula menyinggahi laman blog ini setelah hampir 3 minggu tidak mendapat belaian saya.Disebabkan broadband saya hilang tempoh hari,aktiviti surfing internet tergendala seketika..Macamana la broadband boleh hilang..Namun seingat saya,sewaktu saya dan isteri nak bertolak ke kuarters SMK Gulau (kediaman kami di Sik) haritu,saya letakkannya di atas bumbung kereta bersebelahan buku2 ulangkaji saya untuk imtihan syamil..

Bila dah sampai kuarters,buku aje yang ade,broadband plak entah kat mana perginya..Puas saya selongkar dalam kereta termasuk bawah kusyen,bonet,tapi tak ketemu..Adus,mungkin dek kekalutan saya nak kejar masa hantar isteri ke sekolah (maklumla hari Ahad ada perhimpunan pagi), saya hanya ambil buku,broadband tinggal je kat atas bumbung..Akhirnya,terpaksa la beli broadband baru.Tak pasal2 melayang RM249.00..Ditambah plak kos dapatkan semula simkad Celcom baru sebanyak RM5..Isteri pesan kat saya,tu la,lain kali hati2,jangan gopoh gapah dalam sesuatu perkara..dan satu lagi katanya,jgn dok biasanya diri letak barang2 atas bumbung kereta..aduhai isteriku,maafkan kanda..

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP